Trabzon Trafik Kazası Avukatı

Araç sayısındaki hızlı artış trafik kazalarında da artışa neden olmuştur. Bu kazalar maddi hasar, yaralanma ve ölümle sonuçlanabilmektedir. Yaşanan kazanın sonucu ne olursa olsun Trabzon Trafik Kazası Avukatı desteği alınmalıdır. Alınacak danışmanlık ve/veya hukuki destek ile kaza sonrası mağduriyetler önlenmektedir.

Trabzon Trafik Kazası Avukatı trafik kazası yaşamış, bu kaza nedeniyle zarar gören müvekkillerin zararlarını geri almak için çalışan avukattır. Hukuk fakültesi mezuniyeti sonrası trafik kazası alanında çalışmayı tercih eden bu Trabzon Trafik Kazası Avukatı tecrübeleri sayesinde işlemlerin daha hızlı sonuçlanmasını sağlamaktadır. Bu nedenle bir trafik kazası sonrası Trabzon Trafik Kazası Avukatı ihtiyacı ortaya çıktığında alanında tecrübeli avukatlardan seçim yapılarak süreç uzmanlara bırakılmalıdır.

Trabzon Trafik Kazası Avukatı Hangi Davalara Bakar?

Trabzon Trafik Kazası Avukatı trafik kazası sonrası süreçleri öncelikle yargıya taşımadan çözmek için uğraşmaktadır. Eğer süreç idari başvuru ile çözülmezse zararların tazmini sağlanamazsa bu durumda Trabzon Trafik Kazası Avukatı gerekli yasal süreci başlatmaktadır.

• Trafik Kazası Ceza Davaları
  • Trafik Kazası Tazminat Davaları
  • Trafik Kazası Manevi Tazminat Davaları
  • Trafik Kazası Araç Değer Kaybı Tazminatı
  • Ticari araçlarda meydana gelen kazanç kaybı
  • İş Kazası Tazminat ve Ceza Davası

Trabzon Trafik Kazası Avukatı aynı zamanda kazazedelere danışmanlık hizmeti de sağlayarak süreçlerde onlara yol gösterici olmaktadır.

Trabzon Yaralanmalı Trafik Kazası Avukatı

Trafik kazalarında sık rastlanılan yaralanma durumunda yaralananların tazminat davaları hakları söz konusudur. Özellikle araçta misafir konumunda olanların zorunlu mali sorumluluk sigortası kapsamında şirketlerine dava açma hakları vardır. Yine kusurlu aracın şoförüne veya varsa müteselsil olarak şoförün işverenine karşı da tazminat davaları açılabilmektedir. Açılacak davalarda ortaya çıkan zararların tazmini talep edilmektedir. Bu zararlar;

1. Oluşan maluliyet durumuna göre iş göremezlik tazminatı
  2. Manevi olarak yıprandığı için manevi tazminat
  3. Araç tamir giderleri
  4. Araçtaki değer azalış tazminatı
  5. Tedavi masrafları
  6. Kaza nedeniyle çalışamadığı için kaybettiği gelirlerin karşılığı

Trabzon Yaralanmalı Trafik Kazası Tazminat Avukatı yaralanmalı trafik kazaları nedeniyle açılacak tazminat davalarını en sağlıklı şekilde yürüten avukattır.

Trabzon Ölümlü Trafik Kazası Avukatı

Bir kaza sonrası ölüm gibi acı bir sonuç ortaya çıkmışsa bu durumda ölenin yakınlarının tazminat hakları söz konusudur. Anne, baba, eş, çocuklar, nişanlı ve desteğine ihtiyacı olduğunu kanıtlayan diğer kişiler tazminat davalarını açabilmektedir. Açılacak davaları ölenin yakınları için takip eden Trabzon Ölümlü Trafik Kazası Tazminat Avukatı vardır. Bu avukatlardan alınacak hukuki yardım ile süreçler daha doğru ve hızlı yürütülmektedir. Ölümlü kaza nedeniyle açılan tazminat davasına konu olabilecekler;

1. Cenaze ve defin masrafları
  2. Destekten yoksun kalma tazminatı
  3. Ölüm nedeniyle yaşanan elem ve keder nedeniyle manevi tazminat
  4. Ölüm kaza anında değil sonrasında gerçekleştiyse tedavi masrafları
  5. Kazaya konu aracın tamir ve değer azalış masrafları

Trabzon Maddi Hasarlı Trafik Kazası Tazminat Avukatı

Kaza can ve mal kaybına neden olan kötü olaydır. Bu kötü olay sonrası ortaya çıkan maddi hasarların tazmin edilmesi gerekmektedir. Tazmin edecek kişilerin belirlenmesi ve sonrasında zararların sorumlulardan alınması için gerekli olan işlem süreçleri vardır. Tüm işlemleri mağdur adına takip eden Trabzon Maddi Hasarlı Trafik Kazası Tazminat Avukatı desteği alınarak işlem süreçleri yürütülmelidir. Tazminatların doğru hesaplanması ve hak kayıplarının yaşanması için uzman avukat desteği almak önemlidir.

>İlginizi Çekebilir: Trafik Kazası Tazminat Hesaplama [/box]

Trabzon Trafik Kazası Ceza Avukatı

Trabzon Trafik Kazası Ceza Avukatı ölümlü ya da yaralamalı kazalar nedeniyle söz konusu olan trafik ceza davalarında müvekkillerini savunan avukattır. Ceza davalarında cezai yaptırımlar söz konusudur. 7 yıla kadar hapis cezasının istendiği trafik kazası ceza davaları vardır. Bu nedenle böyle bir kazada hukuki yardım almak neredeyse bir zorunluluktur.

>İlgili İçerik: Ceza Avukatı [/box]

Trabzon Sigorta Avukatı

Sigorta şirketleri ile girilen hukuk mücadelesinde yardım sunan avukatlara Trabzon Sigorta Avukatı denilmektedir. Sigorta şirketleri ile anlaşmazlık yaşanmasına en çok sebep olan durum trafik kazalarıdır. Yaşanan trafik kazaları sonrası sorumluluklarını yerine getirmek istemeyen sigorta şirketleri sigortalıları ve mağdurları oyalayarak hak kayıpları yaşamalarına neden olmaktadır. Uzman avukatlar süreçlere hakim oldukları için işlemleri usule uygun olarak takip ederek başarı ile sonuçlandırmaktadır.

>İlgili İçerik: Trafik Kazası Avukatı[/box]

Trabzon İş Kazası Avukatı

Trafik kazalarının bazıları iş kazası olarak kabul edilmektedir. Bunun sebebi trafik kazasına sebep olanların trafik de olma sebebinin iş olmasıdır. Böyle kazalar trafik iş kazası olarak değerlendirilmektedir. Hukuki süreci de Trabzon İş Kazası Tazminat Avukatı desteği ile sağlanmalıdır.

>İlgili İçerik: İş Kazası Avukatı[/box]

Trafik kazalarında tazminat süreci ilk olarak sigorta şirketi üzerinden yürütülmektedir. Yönetmelik gereği maddi tazminattan sorum taraf olan sigorta şirketine haklarınız için başvuru zorunluluğu bulunmaktadır.  Trafik sigortasından para almak trafik kazasıyla ilgili bütün evrakların ilgili şirkete teslim edilmesi gerekmektedir.

Trafik kazalarında ve iş kazalarında meydana gelen zararların tazmininden Ferdi kaza Sigortası olan vatandaşlarda yararlanabilir. Sigorta şirketinin yaptığı  rücu talepleri alanında uzman bir avukatın değerlendirmesi gerekmektedir.