Yalova Trafik Kazası Avukatı 15.Yıl

Trafik kazaları dikkatsizlik, hava koşulları, alkol tüketimi, trafik kurallarına uymamak, yaya hataları ve daha birçok nedenden kaynaklanabilmektedir. Sebebi ne olursa olsun ağır sonuçlar doğuran, telafisi mümkün olmayan acılar yaşatan kazalar meydana gelmektedir. Ortaya çıkan zarar ne olursa olsun kaza taraflarının Yalova Trafik Kazası Avukatı ihtiyacı vardır. Kaza anından başlamak üzere pek çok evrak işlemi ve sonrasında süreç oldukça yorucudur.

Yalova Trafik Kazası Avukatı; kısaca trafik kazası karayolları üzerinden birden fazla aracın karıştığı ve maddi hasar, yaralanma yada ölüm gibi sonuçlar meydana getiren acı olaylar sonucunda kazazedenin tazminat ve ceza davalarına bakmaktadır. Kazası sonrası ortaya çıkan maddi ve manevi zararlar söz konusudur. Bu zararların tazmini içinde çok sayıda işlem ve süreç ortaya çıkmaktadır. Yalova trafik kazası avukatımız ise sürecin başından sonuna kadar müvekkillerine hukuki desteği sağlamaktadır.

Yalova Trafik Kazası Avukatı Size Nasıl Bir Avantaj Sağlar?

Yalova trafik kazası avukatı kaza sonucuna en uygun olan yasal işlem sürecini yürütmektedir. Bu çerçevede kazazedenin herhangi bir hak kaybı yaşamaması sağlanmaktadır. Eğer sadece maddi hasarlı bir kaza durumu söz konusu ise öncelikle kusurlu tarafın sigorta şirketinin gerekli masrafları karşılaması için gerekli işlemler Yalova trafik kazası avukatı tarafından yürütülmektedir.

Yalova Trafik Kazası Avukatı dava aşamasına geçilmesine kadar ortaya çıkabilecek idari işlemler ya da uzlaştırma süreçlerinde de kazazedelere danışmanlık sunarak işlemlerin sağlıklı yürütülmesine katkı sağlamaktadır. Bu nedenle bir kaza sonrası Avukat desteği almak bir lüks değil bir zorunluluktur.

Kazalarda meydana gelen üç zarar vardır. Bu üç sonucunda kendi açısından farklı değerlendirmesi gerekmektedir.

1. Maddi hasar
  2. Yaralanma
  3. Ölüm

Yalova Trafik Kazası Avukatı İletişim Adresleri

Yalova Trafik İş Kazası Tazminat AvukatıAv. Cuma Ali Koç
Telefon:+90 544 129 34 68
Adres: www.cozumavukatlik.org
Mail:[email protected]

Yalova Trafik Kazası Avukatı Ücretleri

Uyuşmazlık TürüAvukatlık Ücreti
Yaralanmalı Kazalarda Maddi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Ölümlü Kazalarda Maddi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Maddi Hasarlı Kazalarda Maddi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Yaralanmalı Kazalarda Manevi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Ölümlü Kazalarda Manevi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Trafik Kazası Ceza Davası Takibi8.000 TL

Yaralanmalı Trafik Kazası

Yaralanmalı trafik kazalarında bulunan süreç ölümlü ve maddi hasarlı kazalar da bulunan süreçten daha farklı ve uzundur. Sürecin uzun olmasına ilişkin atılacak en iyi adım alanında uzman, yaralanmalı kazaları kendine çalışma alanı belirlemiş Yalova yaralanmalı trafik kazası avukatı ile çalışmaktır.

Yalova Yaralanmalı Trafik Kazası Tazminat hakkı kazada yaralanan kazazedeye kanunlar ve yönetmeliklerce tanınmıştır. İyileşme sürecini tamamlayan kazazede uzman hekimlerce maluliyet oranının tespiti ile tazminat haklarını talep edebilir.

Yaralanmalı trafik kazalarında alınması muhtemel tazminat tutarları gerekli kriterlere göre bilirkişi veya hakim tarafından yapılacağı gibi Yalova trafik kazası avukatı tarafından da hesaplanmaktadır. Tazminat hesaplaması maluliyet oranı, kazazedenin kaza günündeki yaşı, maaşı ve kazanın gerçekleşmesindeki kusur oranına bağlıdır.

Ölümlü Trafik Kazası

Ölümlü bir kaza sonrası arkada kalanlara büyük bir acı maddi zorluklar kalmaktadır. Yaşanan kaybın telafisi ne yazık ki mümkün değildir. Ancak ortaya çıkan zararların geri alınması eski haline getirilmesi kanunlarla güvence altına alınmıştır. Yaşanan kaza nedeniyle hak kazanılan hakların ne olduğunun öğrenilmesi ve hukuki yardım alınması için Yalova Ölümlü Trafik Kazası Tazminat Avukatı ile çalışmak gerekmektedir. Alınacak uzman avukat desteği ile süreçler hak kayıplarına uğranılmadan yürütülecektir.

Trafik sigortasından para almak istiyorsanız sigorta şirketine başvura yapmak zorunda olduğunuzu unutmamalısınız.

Maddi Hasarlı Trafik Kazası

Maddi hasarlı kazalar ölümlü veya yaralanmalı kazalara oran ile daha fazla gerçekleşmektedir. Kaza sonrasında mağdur araç sürücüsünün kazadan sorumlu olan kişi veya kuruluşlardan talep edeceği tazminatlar bulunmaktadır. Örnek vermek gerekirse; sigorta şirketinden araç değer kaybı tazminatı, kazadaki kusurlu sürücüden araç mahrumiyet bedeli tazminatı alınır.

Kişi veya kuruluşlardan alınacak tazminat için hukuki süreci yönetecek uzman kişiler gerekmektedir. Bu kişilere ise Yalova Maddi Hasarlı Trafik Kazası Tazminat Avukatı denilmektedir. Kaza sonrası süreçlerin avukat desteği ile yürütülmesi daha sağlıklı ve etkili yöntemdir.

Trafik Kazası Ceza Davası

Trafik kazası ceza davalarında kazaya neden olan kişinin 7 yıla kadar ceza almaları ile sonuçlanması muhtemeldir. Yaşanan kazanın doğurduğu sonuca göre, dava yürütülmekte ve gerekli cezalar verilmektedir.

Ceza davalarında savunulma ihtiyacı diğer davalara kıyasla daha fazladır. Bu nedenle bir trafik kazası sonrası ceza davalarında Yalova Trafik Kazası Ceza Avukatı yardımı almak gerekmektedir.

Sigorta Avukatı

Sigorta şirketleri sorumluluklarını yerine getirmemek için süreci uzatan ve zorlaştıran hamleler gerçekleştirir. Bu duruma kısaca; bezdirme politikası da denilmektedir.

Sigorta şirketi ile mağdur tarafın arasında köprü görevi gören ve süreci hukuka uygun hale getiren; sigorta sözleşmelerinden doğan uyuşmazlıkları çözen kişilere Yalova Sigorta Avukatı denir.

İş Kazası Avukatı

Kaza, İş Kanunu’nun da belirlenen şekillerde gerçekleşmesi ile iş kazası olarak kayıtlara geçmektedir. İş kazası derhal kolluk kuvvetine; 3 gün içerisinde ise sorumlu Sosyal Güvenlik Kurumu’na bildirmeleri zorunludur. Gerekli bildirimlerin yapılmaması durumunda işveren cezai işlem ile karşı karşıya kalmaktadır.

İş kazası olduğu tespit edilen ve tüm bildirimleri sağlanan kazazedenin meslekte kazanma gücü kayıp oranının tespiti için sağlık kuruluşunda uzman hekimler aracılığı ile tespiti gerekir.

İş kazası davası İş Mahkemelerinde iş kazası avukatı tarafından yazılan detaylı dilekçe ile açılmaktadır. Yalova iş kazası avukatı işçinin hak kaybı yaşamasının önüne geçerek tüm süreci profesyonel şekilde yürütmektedir.

Kazada Kusuru Kim Belirler?

Trafik kazalarında kusur durumu Trafik Sigortaları Merkezi olan TRAMER  tarafından belirlenmektedir.

Yalova Trafik Kazası Avukatı Hangi Davalara Bakar?

Yalova trafik kazası avukatının alanına giren başlıca dava konuları;
-Araç değer kaybı
-Ticari kazanç kaybı
-Araç mahrumiyet bedeli tazminatı
-Manevi tazminat
-Destekten yoksun kalma tazminatı
-Geçici ve sürekli iş göremezlik tazminatı
-Trafik kazası ceza davası

Yalova Ceza Avukatı Ücretleri

Yalova ceza avukatının ücretleri dava dosyasının durumuna, büyüklüğüne, taraf sayısı gibi birçok nedenden dolayı değişmektedir. Ancak Avukatlık Kanunu’nda yer alan ifadelerde avukat en az %15; en fazla %25 oranında hak talep edebilmektedir.