Zorunlu Trafik Sigortası Teminat Limitleri
Trafik Sigortası Teminat Limitleri

Trafik sigortası teminat limitleri, zorunlu trafik sigortası karşı tarafın hasarını karşılamak için bir güvencedir. Trafik kazası sonucu meydana gelen zararlar

Trafik Kazası Tazminat Davası
Trafik Kazası Tazminat Davası

Trafik Kazası Tazminatı; kaza sonrası  meydana gelen zararların giderilmesi amacıyla açılır. Trafik kazalarında maddi tazminattan sigorta şirketi sorumludur. Manevi zararlar

Sigorta Avukatı

Sigorta hayatımızın bir çok alanında güvenceler sunmaktadır. En çok kullanılanı ise zorunlu trafik sigortasıdır. Sigorta şirketleri tarafından zarara ilişkin yapılan

Trafik Kazası Avukatı
Trafik Kazası Avukatı

Trafik Kazası Avukatı ; trafik kazası sonrası bedeni hasar alan veya araçları hasar alan kişilere gerekli hukuki desteği sağlayan avukatlara denilmektedir.

Sigorta Tahkim Komisyonu Başvuru
Sigorta Tahkim Komisyonuna Başvuru

Sigorta tahkim komisyonuna başvuru, sigortacı ve sigorta yaptıran kişiler arasındaki uyuşmazlıkların çözümü için yapılmaktadır. Tahkim komisyonuna yapılan başvurunun temel amacı;

Kasko Rücu Hakkı Nasıl Kullanılır?
Sigorta Hukuku
Kasko Rücu Davası Şartları Nedir?

Kasko rücu hakkı; sigorta ettirenin kusurları ile rizikonun gerçekleşmesi halinde sigorta şirketinin sigorta poliçesinden cayması olarak açıklanmaktadır. Kasko rücu hakkı,

Kategoriler: