ordu trafik kazası avukatı

Gelişen teknoloji ve nüfus artışına oran ile trafiğe çıkan sürücü ve araç sayısı paralel olarak artış göstermektedir. Bununla beraber trafik kazaları da artmaktadır.

Gerçekleşen kaza sonrası aracı hasar alan veya kazazedenin bedeni zarar gören mağdurların kişi veya kuruluşlardan alacağı tazminat hakları bulunmaktadır. Kaza sonrası ortaya çıkan sürecin ve işlemlerin uzmanlar tarafından yürütülmesi avantajlıdır. Bu nedenle bir trafik kazası sonrası Ordu Trafik Kazası Avukatı desteği alınmalıdır.

Ordu Trafik Kazası Avukatı

Ordu Trafik Kazası Avukatı Size Nasıl Bir Katkı Sağlar?

Her avukatın uzmanlık alanı olup; kendini bu alanda geliştirir. Ordu trafik kazası avukatı trafik kazası alanında uzmanlaşmış; maddi hasarlı, yaralanmalı ve ölümlü kazaların tümünde uzman ekipleri ile birlikte dava süreçlerini yürütmektedir.

Trafik kazası sonrasındaki süreç oldukça zor ve karmaşıktır. Ordu trafik kazası avukatı ise bu süreçte tüm adımları ve hamleleri gerekli olduğu şekilde atarak profesyonel şekilde yönetmektedir.

Kaza sonrası mağdur olan kişilerin birçoğu alacakları tazminatlardan habersizdir. Hakların mahrum kalmamak adına Ordu trafik kazası avukatına ihtiyaç vardır. Kazanın nasıl sonuçlandığına bağlı olarak alınan tazminatlarda değişiklik gösterir. Örneğin yaralanmalı trafik kazalarında geçici iş göremezlik tazminatı alınırken; ölümlü trafik kazalarında destekten yoksun kalma tazminatı; maddi hasarlı trafik kazasında ise araç değer kaybı tazminatı alınır.

Ordu trafik kazası avukatı; mağdur kazazedenin tazminat davalarına ilişkin çalışmalarının yanında ceza davası ile de ilgilenmektedir.

Ordu Trafik Kazası Avukatı İletişim Numarası

Ordu Trafik İş Kazası Tazminat AvukatıAv. Cuma Ali Koç
Telefon:+90 544 129 34 68
Adres: www.cozumavukatlik.org
Mail:info@cozumavukatlik.org

Ordu Trafik Kazası Avukatı Ücretleri

Uyuşmazlık TürüAvukatlık Ücreti
Yaralanmalı Kazalarda Maddi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Ölümlü Kazalarda Maddi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Maddi Hasarlı Kazalarda Maddi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Yaralanmalı Kazalarda Manevi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Ölümlü Kazalarda Manevi TazminatMinimum %15 – Maksimum %25
Trafik Kazası Ceza Davası Takibi8.000 TL

Tazimanat Davaları

Mağdur kişinin tazminat alacağına ilişkin davalarda tazminat hesaplamaları avukat gibi uzman kişi, bilirkişi veya hakim tarafından hesaplanmaktadır. Mağdurun tazminat hak ettiği tazminat davalarına örnek olarak:

• Trafik kazası,
  • İş kazası,
  • Malpraktis davası,
  • Mal sigortası davaları
  • Mesuliyet sigortası,
  • Yangın sigortası davaları,
  • Can sigortası davaları,
  • Mal sigortası davaları.

Ordu Yaralanmalı Trafik Kazası

Yaralanmalı kazalarda yaralı tarafın maddi ve manevi tazminat hakkı ortaya çıkmaktadır. Bu tazminatın sorumlulardan alınması için gerekli olan yasal süreçler vardır. Bu süreçleri takip eden Ordu Yaralanmalı Trafik Kazası Avukatı sürecin hızlı bir şekilde yürütülmesine katlı sağlamaktadır. Uzman avukat yapılması gereken sürece hâkim olduğu için hiçbir işlemin eksik olmasına dikkat ederek işlemleri tamamlamaktadır. Yaralanmalı kazalarda ağır bir yaralanma ya da bedensel kayıp varsa bu durumda yaralı yakınlarının da tazminat hakları oluşmaktadır.

Yaralanmalı trafik kazası tazminatı arasında gösterilen ödenekler:

• İş göremezlik tazminatı(sürekli ya da geçici olabilir)
  • Tedavi giderleri(fizyoterapist ve psikolog desteği varsa onlarda dahildir)
  • Araç onarım giderleri
  • Araç değer kaybı tazminatı
  • Manevi tazminat

Ordu Ölümlü Trafik Kazası Avukatı

Ölümlü bir trafik kazasında mağdur olan kişilerin maddi ve manevi tazminat hakları mevcuttur. Bu haklarını kullanırken hukuki yardım almaları avantajlar barındırmaktadır. Çünkü Ordu Ölümlü Trafik Kazası Avukatı trafik kazaları alanındaki tecrübeleriyle yargı sürecinin daha kolay ve hızlı ilerlemesine katkı sağlamaktadır.  Ölümlü bir trafik kazasında davaya konu olan tazminatlar;

• Destekten yoksun kalma tazminatı
  • Manevi tazminat(yaşanan acı kaybın yarattığı keder ve elem dolayısıyla)
  • Kazaya konu olan araçtaki değer kaybı ve onarım giderleri
  • Ölüm gerçekleşene kadar ki tedavi masrafları
  • Cenaze ve defin masrafları

Trafik Kazası Ceza Davası

• Yaralanmalı trafik kazasında ceza davası açılması için mağdurun failden şikayetçi olması gerekmektedir. Kısaca; yaralanmalı trafik kazaları şikayete tabi olan bir suçtur.
  • Ölümlü trafik kazaları ise şikayete tabi değildir. Ölümün gerçekleşmesinin ardından kamu davası direkt olarak savcılığın talimatı ile açılmaktadır.

Ölümlü ya da yaralanmalı trafik kazası sonrası gerekli soruşturma yürütüldükten sonra eğer yeterli şüphe oluştuysa olay mahkemeye taşınmaktadır. Açılacak olan ceza davalarında müvekkilin haklarını savunacak Ordu Trafik Kazası Ceza Avukatı desteği alması gerekmektedir. Cezai müeyyide söz konusu olduğundan hukuki yardım ihmal edilmemesi gereken bir konudur.

Ordu Sigorta Avukatı

Sigorta Avukatı

Ordu sigorta avukatı; sigorta şirketleri ve mağdur kazazede arasındaki trafik kazası sebebiyle oluşan anlaşmazlıkları çözmektedir.

Trafik kazası sonrası oluşan maddi zararları ödenmesi gereken sorumlu sigorta şirketleridir. Ancak bu şirketler ödeyecekleri rakamlar nedeniyle süreci zora koşmaktadır. Buda zaten mağdur olan kazazedelerin daha da mağdur olmasına neden olmaktadır. Bu nedenle kaza sonrası sigorta şirketi ile ilgili işlemlerin Ordu Sigorta Avukatı ile takip edilmesi gerekmektedir. Bir avukat karşısında usule aykırı davranmak istemeyen sigorta şirketleri sorumluluklarını daha kolay yerine getirmektedir.

İş Kazası Avukatı Ordu

İşverenin verdiği bir işi yaparken trafik kazası veya herhangi bir kaza yaşandıysa iş kazası olarak nitelendirilmektedir. İş kazası sayılması için İş Kanunu‘nda belirlenen kriterlerin sağlanmış olması gerekmektedir.

İş kazasından sonra işverenin yükümlülükleri bulunur. Kazanın 3 iş günü içerisinde işveren tarafından Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirilmesi gerekmektedir. Ancak bir çok işveren bu yükümlülüğü yerine getirmemektedir. Bunun sonucu olarak ise yaptırımlar ile karşılaşmaktadır.

Kazada yaralanan işçinin ise bu ve benzeri durumlarda ya da iş kazası tazminat davasında Ordu İş Kazası Avukatından gerekli hukuki desteği almalıdır. Süreci yetkin şekilde tamamlayacak iş kazası avukatlarımız için iletişime geçebilirsiniz.

Ordu trafik kazası avukatı tazminat hesaplaması yapar mı?

Ordu trafik kazası avukatı tazminat hesaplaması yapmaktadır. Yaralanmalı trafik kazasında tazminat hesaplama; kazazedenin maluliyet oranı, yaşı, maaşı ve haklılık oranı üzerinden yapılmaktadır. Ölümlü trafik kazalarında tazminat hesaplama; vefat edenin ve yakınlarının yaşları, maaşı ve kazadaki kusuru üzerinden hesaplanır. Maddi hasarlı trafik kazalarında ise; aracın kilometresi, eksper raporu, kusur oranı gibi faktörler üzerinde trafik kazası avukatı tarafından hesaplanabilir.

Kazada yaralanan tazminat alabilir mi?

Kazada yaralanan kazazedenin kural olarak sadece kendisi maddi ve manevi tazminatı talep etme hakkı bulunmaktadır. Kazazede maddi tazminatı sigorta şirketinden; manevi tazminatı kusurlu araç sürücüsünden talep edebilir.

Değer kaybı için avukata gerek var mı?

Türk hukukunda avukat tutma zorunluluğu bulunmamaktadır. Ancak sigorta şirketi ödemeyi yapmayı genel olarak reddetmekten yanadır. Bu gibi durumlarda avukat ihtiyacı doğmaktadır.