Eskişehir Trafik Kazası Avukatı

eskisehir trafik kazasi avukati

Eskişehir Trafik Kazası Avukatı, kaza sonrasında meydana gelen maddi ve manevi zararların karşılanması için hukuki hizmeti sağlar. Bu alanda alacağınız hukuk hizmeti hem ceza davalarını hem de tazminat davalarını kapsamaktadır.

Trafikte yer alan araç sayısının gün geçtikçe artmasına bağlı olarak gerçekleşen trafik kazaları da paralel olarak artış gösterir. Kazaların gerçekleşme sebebi ise genel olarak sürücülerden kaynaklansa dahi dikkatsiz yayalarında kusuru bulunmaktadır. Trafik kazası sonrasında tazminat ödemeleri trafik sigorta şirketinin sorumluluğu altındadır. Tazminat ödemelerinde en önemli kriterlerden birisi kazadaki kusur oranıdır.

Tazminatların karşılanmasında ve mağduriyetlerin giderilmesinde hak kaybının önüne geçebilmek için alanında uzman Eskişehir trafik kazası avukatından destek alınmalıdır.

Eskişehir Trafik Kazası Avukatı Hangi Davalara Bakar?

Eskişehir ve bölgesinde meydana gelen trafik kazası dosyalarıyla ilgilenen hukukçu bu davanın bütün süreçlerini takip eder. Eskişehir trafik kazası avukatı, kazanın meydana geldiği andan itibaren süreçleri takip ederek hem haklı çıkmanıza hem de yavaş işleyen süreci hızlandırılmasına katkı sağlamaktadır.

Eskişehir trafik kazası avukatının alanına giren dava konusu tazminatlar;

Eskişehir Trafik Kazası Avukatı İletişim Bilgileri

Eskişehir Trafik Kazası AvukatıAv. Cuma Ali Koç
Telefon:+90 544 129 34 68
Adres: www.cozumavukatlik.org
Mail:info@cozumavukatlik.org

Eskişehir Yaralanmalı Trafik Kazası Avukatı

Eskişehir Yaralanmalı Trafik Kazası Avukatı yaralanmalı trafik kazalarında tarafların haklarını savunmak üzere, maddi ve manevi tazminat haklarında destek olmaktadır. Yaralanmalı trafik kazalarında iyileşme süreci ve bu sürecin sonunda alınacak sağlık kurulu raporu oldukça önemlidir. Hem karşı tarafın ceza almasına katkı sağlar hem de alacağınız tazminat miktarı direk bu sonuç ile doğrudan bağlantılıdır.

Yaralanmalı Trafik Kazası Tazminat Davası ortalama olarak mahkemenin yoğunluğuna göre 1 ila 1,5 yıl arasında sonuçlanmaktadır. Dava sürecine etki eden faktörler arasında ise avukatın uzmanlığı ve tecrübesi gündeme gelir. Sürecin daha sağlıklı ve hızlı sonuçlanması için hukuk büromuzda çalışan Eskişehir trafik kazası avukatı ile görüşmek için iletişime geçebilirsiniz.

• Eskişehir Kaza Avukatı  maddi zararlı, yaralanmalı ve ölümlü kazalar tümünde hizmet sunmaya hazırdır. Oluşan maddi zararların tazmininin yani sıra ortaya çıkan manevi zararların tazmini içinde süreçler yürütülmektedir.
  • Eskişehir Ölümlü Trafik Kazası Avukatı ölümle sonuçlanan bir trafik kazasında tarafların hukuki tüm haklarının alınması için çalışmaktadır. Ölümle sonuçlanan trafik kazalarında cenaze ve defin giderleri, aracın zararı, tedavi ve sağlık giderleri, destekten yoksun kalma, manevi tazminat gibi tüm tazminler için süreç takip edilmektedir.
  • Şüpheli konumundaki kişilerin cezai sorumluluklarında kişilere destek sağlayacak Eskişehir Trafik Kazası Ceza Avukatı süreci müvekkili adına yürütmektedir.
  • Eskişehir Maddi Hasarlı Trafik Kazası Tazminat Avukatı sadece araçların hasar aldığı kazalarda sigorta şirketi ve kusurlu kişilerde tazmin edilecek tazminatların alınmasını sağlamaktadır. Sigorta şirketi sorumluluğunda bulunan tazminatlar; araç değer kaybı tazminatı ve araç hasar onarım bedeli iken; kusurlu araç sürücünden araç mahrumiyet bedeli tazminatı ve ticari kazanç kaybı talep edilmektedir.

Trafik Kazası Tazminat Hesaplama

Trafik Kazası Tazminat Hesaplama kazanın ölümlü, yaralanmalı veya maddi hasarlı gerçeklemesine bağlı olarak değişmektedir:

• Ölümlü kazalarda destekten yoksun kalma tazminatı vefat eden yakınlarının sosyal ve ekonomik yaşamlarının etkilenmemesi adına sigorta şirketi tarafından ödenmektedir. Tazminatın hesaplanmasında ise; kazazedenin ve yakınlarının yaşları, vefat edenin maaşı ve kazadaki kusur oranı dikkate alınmaktadır.
  • Yaralanmalı trafik kazalarında tazminat hakkı sadece kazazedeye aittir. Bu kaza türünde tazminat hesaplaması yapılırken; kazazedenin iyileşme süreci sonunda aldığı maluliyet oranı, yaşı, maaşı ve haklılık oranıdır.
  • Maddi hasarlı kazalarda tazminat hesaplaması yapılırken; eksper raporu, faturalar, kazada bulunan kusur paylarına dikkat edilir.

Eskişehir‘de meydana gelen trafik kazaları her geçen gün artış göstermektedir. Konuyla ilgili alanında uzman bir avukatı tercih etmek hem tazminat miktarınızın hak ettiği şekilde alınmasına hem de daha kısa sürede sonuçlanmasına katkı sağlayacaktır.

Trafik Kazasında Tazminat Kusur İlişkisi

Trafik kazası tazminat kusur ilişkisi eksi orantılı olarak gösterilir. Kısaca; trafik kazalarında kusurun azalması halinde tazminat artma eğilimi gösterirken; kazada kusurun azalması halinde tazminat miktarı artacaktır.

Örnek üzerinden anlatılmak gerekirse; kazada %50 oranında haklı olan kazazedenin tazminat hakları yarı oranında karşılanmaktadır. Ancak kazada kusur bulunmayan %100 haklı olan sürücünün tüm tazminat hakları kusuru bulunmayacak şekilde hesaplanarak tüm tazminatı verilir.

İş Kazası Avukatı Eskişehir

Eskişehir iş kazası avukatı, iş hukuku müfredatına fazlasıyla hakimdir. İş kazası sonrasında yürütülecek SGK sürecini ve mahkeme aşamalarını fazlasıyla tecrübe etmiş ve bu alanda kendini geliştirmiştir. İş kazası tazminat davaları yorucu ve uzun soluklu davalardır. İhtiyacınız olan avukatlık desteğini Eskişehir iş kazası avukatından alabilirsiniz.

Trafik Kazalarında Haklılık Nasıl Belirlenir?

Trafik kazalarında haklılık %0, %25, %75 ve %100 olarak Sigorta Bilgi Merkezi tarafından belirlenmektedir. Kaza sonrası taraflar arasında veya kolluk kuvveti tarafından tutulan tutanak SBM’ye gönderilir. Üç gün içerisinde tarafların iletişim numaralarına SMS olarak kusur oranları gönderilir.

Eskişehir Sigorta Avukatı

Eskişehir Sigorta Avukatı; Eskişehir ili veya ülke genelindeki sigorta şirketi ve mağdur sigortalı arasında uyuşmazlıkların çözümünü sağlamaktadır.

Sigorta şirketleri genel olarak yükümlüsü olduğu tazminat ödemlerini yapmaktan kaçınmaktadır. Buna karşılık durumunda ise mağdur sigortalının gerçekleşen riziko nedeniyle maddi ve manevi zararları bulunmaktadır.

Eskişehir sigorta avukatı ise bu noktada devreye girerek mağdur sigortalının haklarını karşılamaktadır. Sigorta şirketine karşı gerekli zaman içerisinde doğru adımları atarak süreci en sağlıklı şekilde ilerletir.

Eskişehir trafik kazası avukatı güvenilir midir?

Büromuzda çalışan uzman Eskişehir trafik kazası avukatları müvekkillerin aradıkları güveni sağlamaktadır. Müvekkili olan kişilere tecrübeleri ile hukuki destek sağlanarak bilgi vermektedir. Dosya sürecinde müvekkil ile iletişim halinde kalınarak beraber yönetilmektedir.

Eskişehir trafik kazası avukatı hizmetini Çözüm Avukatlık olarak nasıl vermektedir?

Çözüm Avukatlık ve Arabuluculuk Ofisi olarak tüm kazazede mağdurlara tazminat ve ceza davalarında yardımcı olunmaktadır. Hukuk büromuzda bulunan avukatlar tüm bilgi, beceri ve tecrübeleriyle çalışmaktadır.

Eskişehir avukatı ile iş davası nasıl açılır?

Eskişehir iş davası avukatı müvekkili olan işçi adına İş Mahkemeleri’nde iş davasını açmaktadır. İş davaları görevli mahkemeye dilekçe yazılarak yazılı şekilde açılmaktadır.